از شمال تا جنوب نوار غزه، سناریوی کشتار به طرز وحشتناکی در بیت حانون، الشجاعیه، جبالیا، شیخ رضوان، عبسان، القراره، جاده الشوکه و الشابوره تکرار می‌ شود.

بازهم جنایت صهیونیست ها در غزه/ عقب نشینی، جزئیات سناریو تکراری را مشخص کرد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان دیده‌ بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در تازه‌ ترین گزارش خود اعلام کرد: ارتش اسرائیل در تهاجم چند روزه خود به مناطق غربی شهر غزه، جنایات وحشتناکی را علیه غیرنظامیان مرتکب شده است.

در بیانیه این سازمان آمده است: جنایات اسرائیل در غزه شامل قتل‌ های از پیش برنامه ریزی شده و تخریب و سوزاندن گسترده خانه‌ ها و ساختمان‌ های غیرنظامی بود.

در ادامه این گزارش اعلام شده است: ارتش اسرائیل پس از یورش به منازل آنها در منطقه صنعتی شهر غزه، کل خانواده‌ ها را اعدام میدانی کرد.

این در حالی است که محله «تل الهوا» که در جنوب غربی شهر غزه قرار دارد از دیگر اهداف رژیم صهیونیستی است که نقشه تکراری کشتار مردم در آن اجرا شده است.

ماجرای کشتار در این محله از زمانی آغاز شد که ارتش رژیم صهیونیستی به مدت ۱۰ روز اعلام کرد که در حال تعقیب نیروهای مقاومت در محله «تل الهوا» است، اما بعد از چند روز وقتی نیروهای این رژیم عقب نشینی کوتاهی انجام دادند مشخص شد که آنها بازهم نقشه خود را تکرار کرده اند.

رسانه های لبنانی گزارش دادند «محمود بصل» سخنگوی سازمان دفاع شهری غزه در این باره اعلام کرد: ارتش اسرائیل از محله «تل الهوا»، «منطقه صنعتی» و بیمارستان «اصدقاء المریض» تا خیابان شماره «۸» در حومه جنوبی تل الهوا عقب نشینی دارد.

وی گفت: پس از این عقب‌نشینی، نیروهای دفاع شهری با پیکرهای سوخته شهدا و منازل کاملا سوخته در تل‌الهوا و منطقه صنعتی مواجه شدند.

بصل ادامه داد: پیکر شماری از شهدا را از زیر آوار خارج کردیم و به صورت مداوم درخواست‌ های امداد و کمک دریافت می‌ کنیم.

منابع پزشکی فلسطینی نیز به خبرگزاری آناتولی اعلام کردند که پس از عقب نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی، نیروهای امدادی پیکرهای پنج فلسطینی را از داخل بیمارستان اصدقاء المریض در غرب شهر غزه بیرون آوردند.

در همین زمینه، دفتر اطلاع‌ رسانی دولتی غزه در بیانیه‌ ای کوتاه اعلام کرد: اخباری مبنی بر جنایات شدید وحشیانه اشغالگران در محله تل‌ الهوا دریافت کرده‌ ایم.

این دفتر اعلام کرد: نیروهای اشغالگر با وجود عقب نشینی از تل الهوا و منطقه صنعتی همچنان در مناطق اطراف مستقر هستند.

شاهدان عینی نیز در این باره گفتند صدها واحد مسکونی در محله تل الهوا و منطقه صنعتی توسط نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شده و یا به طور کامل ویران شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.